Vanmiddag kwam ik de vrouwlijke helft van Teckel Titus tegen bij de cache Harssensborg. We kwamen met elkaar aan de praat en ze wees me op de TB op de auto, die ik dan ook maar even heb genoteerd. Leuk elkaar ontmoet te hebben.
This entry was edited by Johphi on Tuesday, 14 February 2012 at 21:12:40 UTC.