Vandaag ging deze racer niet naar een nieuwe cache, maar reken er maar op dat dit komende week wel gaat gebeuren, eerst maar eens de bonuskilometers vergaren.
Zelf ben ik ook deelnemer aan deze reis en sportief genoeg om een ander ook wat te gunnen, deze racer ging vandaag mee op een andere racer om in stijl op de foto te kunnen en een beetje meer van het Friese land te zien, we begonnen in Workum, daarna deden we Bolsward aan, vanuit deze stad vertrekken ieder jaar op pinkstermaandag 15.000 fietsers om de 11 steden te bedwingen.
Via kleine dorpjes als, Tirns, Boazum en Weidum gingen we een stukje langs de Zwette (waar de schaats11stedentocht start) naar de hoofdstad Leeuwarden (Ljouwert) voor een foto met het in aanbouw zijnde nieuwe provinciehuis, onderweg pikken we nog even een nieuwe cache in Leeuwarden op (Kan het toch niet laten) dan gaat het op familie bezoek naar Oudkerk (Aldtsjerk) een pracht dorpje aan de (schaats) 11 stedenroute.
Hier aangekomen zijn ook vrouw en kinderen inmiddels hier met de auto geariveerd en deterugweg later op de middag gaat dan ook weer op een wat minder sportieve wijze.