In de parkeergarage in Haarlem waren we op zoek naar de uitgang. Waren hier nog niet eerder geweest en zagen toen bij toeval jullie code op de auto. Gelijk een foto maken en nu tijd om te loggen. Altijd leuk om zo een onverwachte medecacher te vinden. Alleen dit keer zijn cachemobiel.
Succes met cachen en wie weet tot bij mij in de regio. (achterhoek/duitsland)