Bij ons bezoekje aan 'Feija' deze dolfijn aangetroffen. De meiden vonden hem erg mooi en dus moet 'ie mee. "Graag naar Florida". Tja, daar zouden we hem graag persoonlijk gaan brengen, maar budgettair zit dat er niet in. We zullen hem z.s.m. weer elders in Nederland laten zwemmen...