Skip to Content

<

MADE IN SPAIN. A-31, Km. 222

A cache by Bololand Send Message to Owner Message this owner
Hidden : 04/21/2008
Difficulty:
2 out of 5
Terrain:
2 out of 5

Size: Size: micro (micro)

Join now to view geocache location details. It's free!

Watch

How Geocaching Works

Please note Use of geocaching.com services is subject to the terms and conditions in our disclaimer.

Geocache Description:


Este toro está situado en el margen derecho de la A-31 a la altura del Portitxol de Montfort.

Desde su posición podrás contemplar hacia el Oeste toda la comarca del Medio Vinalopó con las poblaciones de Montfort del Cid, Aspe y Novelda, así como las sierras del Cid y de Maigmó si miras más hacia el Norte. También se contempla en dirección Este la ciudad de Alicante y el Mar Mediterráneo.

Quizá la mejor manera de aproximaros a él sea desde la carretera CV-847 dirección Aspe. A unos 2.5 kms. de la rotonda con las Casas de Alenda sale a la derecha el Camino de la Pedrera que al llegar a la A-31 va paralelo a la autovía y en dirección al toro. Una vez dejado el coche se puede disfrutar de una corta subida hasta las coordenadas dadas.

Este caché tiene mucho interés en estar bien cerca del toro porque así se siente protegido. Os pedimos que una vez encontrado y firmado en el libro de visitas lo dejéis en el mismo sitio que lo encontrasteis.
Esperamos que disfrutéis con su búsqueda.
 

 

Additional Hints (No hints available.)



 

Find...

102 Logged Visits

Found it 66     Didn't find it 20     Write note 3     Temporarily Disable Listing 1     Enable Listing 1     Publish Listing 1     Needs Maintenance 7     Owner Maintenance 3     

View Logbook | View the Image Gallery of 34 images

**Warning! Spoilers may be included in the descriptions or links.

Current Time:
Last Updated:
Rendered From:Unknown
Coordinates are in the WGS84 datum

Return to the Top of the Page

Reviewer notes

Use this space to describe your geocache location, container, and how it's hidden to your reviewer. If you've made changes, tell the reviewer what changes you made. The more they know, the easier it is for them to publish your geocache. This note will not be visible to the public when your geocache is published.