El Fitó Traditional Cache

espiadimonis: is dont possible mantenence.

Hidden : 2/7/2010

Es un petit turó situat a la vall de Sant Marçal, molt proper a la masia de les Illes.

Per accedir al turó del Fitó el camí més bonic es anar-hi des de Sant Bernat, primer cal agafar una pista molt ample que comença a ma dreta a l’entrada de l’hotel. Cal seguir-la durant 1quilometre aproximadament, ara hem d’agafar un corriol a ma dreta de pujada que ens portarà al Coll Sarriera, on tenim unes esplèndides vistes de la vall de Sant Marçal, tot seguit toca anar avall a creuar la riera i per un corriol amb lleugera tendència a baixar ens aproparem al petit turó del Fitó, just damunt el camping de les Illes, pel camí anirem trobant alguns cartells de fusta (indicant "ILLES") que ens ajudaran a seguir el camí. Aquesta ruta està indicada en els plànols de muntanya del Montseny. En Total hi ha uns 3,3 quilometres 1 per pista i la resta per corriol, trigareu aproximadament una hora, més si aneu amb nens.
Pel camí podrem veure alguns castanyers molt vells.
També es pot accedir al Fitó des del camping de les Illes, que està just sota del turó, però en ser una propietat privada no es recomenable aquest accés.

El tresor està amagat molt proper al cim , en unes roques!! Es un contenidor circular de color blau, el contingut original es:
-Una pilota petita de Spiderman
-Un ou sorpresa de princeses Disney
-Un boli-sello de princeses Disney
-Un cotxe de bombers petit
-Un joc de cartes per nens
-Un joc de cartes per adults
-Un clauer pirata
-Una sivella de cinturó de calavera