El Mirador del Tarragonès Traditional Cache

GeoDeep: Arxivat.

Gràcies per la seva col·laboració a la geocerca.

[b][blue]GeoDeep[/blue]
Revisor voluntari de Geocaching.com[/b]

Hidden : 7/11/2010

ENS HAN ROBAT EL CACHE!!! FINS NOU AVIS, QUEDA CANCEL.LAT
NOS HAN ROBADO EL CACHE!!! HASTA NUEVO AVISO, QUEDA CANCELADO
CACHE HAS BEEN STOLEN!!! IT HAS BEEN CANCELLED UNTIL IT IS RENEWED

Podeu accedir al cim des de diferents llocs:
- des de la cantera del Mèdol, en direcció a la Depuradora d'Altafulla,
- des de la Mòra, pel camí del Barranc de les Ànimes,
- des del Mas de Sorder
- des del camí d'accès al Club de Golf Costa Daurada Tarragona
Nosaltres us recomanem aquest darrer accès, són menys de 3 km (1h amb nens), el camí és agradable i distret, i hi ha més ombra que en els altres accesos.

Per arribar-hi, heu d'anar en direcció al Club de Golf Costa Daurada, al qual s'accedeix des de la carretera TP-2039 que puja de la platja Llarga cap a El Catllar, en la rotonda que hi ha passat el pont de l'autopista AP-7, a la dreta. Just abans d'entrar al Club de Golf, heu d'agafar el carrer a l'esquerra (Carrer del Camí de Mas de Clarà). Deixarem el cotxe al final del carrer, on s'acaba l'asfaltat (N 41º09.4080 , E 001.19.2950).
Començarem a caminar en direcció a la Llopatera, fins que trobareu el camp de golf. Heu de vorejar-lo (forats 17 i 18), fins arribar a una torre d'electricitat (N 41º09.2650 ; E 001º.19.5100).
Llavors agafeu el camí que baixa, a l'esquerra, que us portarà a passar al costat d'una bassa (a la dreta). Poc després, en el creuament de camins (N 41º.09.2166 ; E001º19.7917) agafeu el camí de la dreta fins que, a uns 200 metres (N41º.09.0511 ; E001º19.8535) l'haureu de deixar per agafar-ne un a l'esquerra.(ULL QUE ARA EL CACHE ES TROBA MOLT PROPER A AQUEST PUNT!)
Per arribar al Mirador, seguiu la pista ampla que s'endinsa en la zona cremada durant uns 500 m, fins al final de la pujada, abans d'entrar al bosc, on haureu d'agafar el camí de la dreta, que ja us porta fins al cim (N41º08.694; 01.20.221).

- - - O - - -

Podeis acceder al caché por diferentes caminos:
- desde la cantera de El Mèdol
- desde la Mora, por el camino del Barranc de les Ànimes
- desde el Mas de Sorder
- desde el camino de acceso al Club de Golf Costa Daurada Tarragona
Os recomendamos este último acceso, son menos de 3 km (1h con niños), por un camino agradable y con sombra abundante.

Parra llegar hasta el caché, deberéis tomar la carretera que accede al Club de Golf Costa Daurada, en el Catllar. Justo antes de entrar en el Club de Golf, tenéis que subir por la calle de la izquierda (Carrer del Camí de Mas de Clarà). Dejaremos el coche al final de dicha calle, donde acaba el asfalto (N 41º09.4080 , E 001.19.2950).
Comenzaremos a andar en dirección a la Llopatera, hasta encontrar el campo de golf. El camino bordea los hoyos 17y 18, hasta llegar a una torre eléctrica (N 41º09.2650 ; E 001º.19.5100).
Allí deberéis tomar el camino que baja, a la izquierda, y que os llevará a pasar junto a una balsa de riego (a la derecha). Poco después, en el cruce de caminos (N 41º.09.2166 ; E001º19.7917) seguid el camino de la derecha hasta que, a unos 200 metros (N41º.09.0511 ; E001º19.8535) deberéis dejarlo para seguir el camino de la izquierda. ATENCIÓN, EL CACHÉ SE ENCUENTRA AHORA MUY CERCA DE ESTE PUNTO.
Para acceder al mirador, seguid la pista pista que entra en la zona quemada, durante unos 500 m, hasta el final de la subida, antes de entrar en el bosque, donde deberéis seguir el camino a la derecha, que ya os lleva hasta la cima (N41º08.694; 01.20.221).

- - - O - - -

You can access the hill from different locations:
- from old roman quarry El Medol
- from La Mora, by the way to Barranc de les Ànimes
- from El Mas de Sorder
- from the way to access the Golf Club Costa Dorada Tarragona

We recommend you the latest option, as it takes only 1 hour with children (less than 3 km), route is nice and shadowed.

You have to go direction to the Golf Club Costa Dorada, located in the term of El Catllar. In the road to the club, just before entering into the club, you have to turn left to the street Camí de Mas de Clarà, which you have to follow right unitl the end of the street. At this point you can leave the car (N 41º09.4080 , E 001.19.2950).
Then take the way to la Llopatera, until you reach the golf club. Continue by the way surrounding green 17th and all hole 18th, until you get to a electric tower (N 41º09.2650 ; E 001º.19.5100). Then turn left and take the way downhill. You'll see a watering pool on your right side, and soon after you have to turn right.(N 41º.09.2166 ; E001º19.7917) Follow this way around 200 meters and then take the way leftside (N41º.09.0511 ; E001º19.8535).
PAY ATTENTION, CACHE IS NOW LOCATED VERY CLOSE TO THIS POINT!
To reach the top of the hill and the nice views, you must follow this way around 500m into the burned area, until you see a way on the right, at the end of the slope. This way will bring you to the top of the hill (N41º08.694; 01.20.221). Once there, enjoy the impressive 360º view.

Original content of the cache (mainly addressed to children):
Coco the gnome (travel bug)
Small first aid box
1 CD about Monuments in Tarragona
1 CD Don Quijote game
1 eye (for joking)

Pnpur vf va gur yvar gb gur ovt pvgl