Mirador al Montcau Traditional Cache

Hidden : 5/4/2013

Related Web Page

Aquest catxé està situat a la Serra de l'Obac, a pocs metres del Collet de la Sabatera, en el camí que ens porta des del km. 16 de la carretera BV-1221 fins al Pujol del Llobet. Des d'aquest punt, en mig d'una zona de solana, tenim unes vistes precioses de La Falconera, Els Cortins i el Montcau, que es troben perfectament alineats davant nostre, mirant a llevant. Val la pena aturar-s'hi una estona i contemplar la panoràmica.

Per arribar-hi, aparcarem al WP parking. Des d'allà, veurem a pocs metres un camí barrat per tres pilones, que puja a la Falconera. No l'agafarem. Per contra, hem d'agafar el que surt just de la seva esquerra, un corriol que baixa avall. Anirem seguint aquest sender durant uns 15 o 20 minuts, moment en el qual arribarem al Collet de la Sabatera. Des d'allà simplement s'ha de seguir el camí direcció SO i en uns minuts arribarem a l'amagatall.

Tot i ser una passejada còmoda i força tranquila, he marcat l'atribut de zona perillosa degut a que a uns metres del catxé hi ha un penya-segat considerable, tot i que fàcil de veure. No obstant, aneu amb compte si hi porteu criatures. En cap cas ens hi hem d'acostar per trobar l'amagatall.  Espero que disfruteu de la passejada i de la vista.

Este caché se encuentra en la Serra de l'Obac, a pocos metros del Collet de la Sabatera, en el camino que nos lleva desde el km. 16 de la BV-1221 hasta el Pujol del Llobet. Desde este punto, en mitad de una zona de solana, tenemos unas preciosas vistas de La Falconera, Els Cortins y El Montcau, que se encuentran perfectamente alineados delante nuestro, mirando a levante. Merece la pena pararse un rato a contemplar la panorámica.

Para llegar, aparcaremos en el WP parking. Desde allí, veremos a pocos metros un camino con tres pilonas que impiden el paso de vehículos. No cogeremos este camino, cogeremos el que sale justo de su izquierda, un sendero con una leve pendiente hacia abajo. Seguiremos este camino durante unos 15 o 20 minutos, momento en el que llegaremos al Collet de la Sabatera. Desde allí simplemente hay que seguir el camino dirección SO y en unos minutos llegaremos al escondite.

Pese a ser un paseo cómodo y tranquilo, he marcado el atributo de zona peligrosa debido a que a unos metros del caché hay un acantilado considerable, aunque sencillo de ver. De todas maneras, id con cuidado si lleváis niños. En ningún caso hay que acercarse al barranco para encontrar el caché. Espero que disfrutéis del paseo y de las vistas.

This cache is placed in la Serra de l'Obac, near el Collet de la Sabatera. From here, we can see three important mountains of Sant Llorenç del Munt: La Falconera, Els Cortins and El Montcau.

In order to arrive there, you will have to park in the parking coordinates, and then, take a path that goes down. You will see another path with three bollards as well, ignore it. The right one is just a few meters left. You will have to follow this trail for about 20 minutes. Then you will arrive to el Collet de la Sabatera. Keep south-west heading following the path and you will arrive to the cache in a few minutes.

It's an easy hike, but near the cache there's a cliff. Be careful, the container is in a secure zone, a few meters far from there. I hope you enjoy the hike.

N y'bzoen. Irher sbgb fcbvyre.