Coll de Boix (Sèrie Anem a Puigdoure) Traditional Cache

Hidden : 7/1/2014

1er. catxé que trobem pel camí que fem de la Sèrie "Anem a Puigdoure".

Esperem que us agradi, sort amb el catxé.

Recordem agafar les pistes del catxé "misteri".

Coll de Boix, lloc pel qual hi hem passat, passem i encara passarem moltes vegades en el transcurs de les nostres excursions que fem pel Parc. Situat a L'Obac hi conflueixen sis camins, dos d'importants que són el GR5 i el camí Ral que passa per Mura.
Aquí hi trobem la petita alzina que més d'un cop, ben segur que ens hi hem assegut al seu costat per descansar, resguardar-nos del sol, esmorzar o ens hi hem acostat per veure el pessebre que solent posar per les festes de Nadal.
Les vistes des d'aquest punt són esplèndides i força amplies: podem veure punts llunyans com Montserrat o en un dia clar alguns pobles de la depressió del Llobregat, inclús indrets més propers com la Carena del Pagès i La Mola.

Deixem el cotxe al parking de l'Alzina del Sal·lari.
Agafem el camí situat a darrere del mapa del parc (PK).
Passem per un tram empedrat,  és l'antic Camí Ral o Raló de Mura.
Anem pujant i arribem a una pista que també ve de l’aparcament i que en aquest punt es bifurca. Agafem el ramal de la mà dreta.
Seguim caminant fins a localitzar un corriol a l'esquerra senyalitzat amb una fita de pedres (WP1).
Pugem pel camí fent cas omís dels corriols que trobem a dreta i esquerra, passem per un altre tram empedrat, són els Graons de Mura.
Uns quants revolts de pujada i després el camí és planer fins a arribar al Coll de Boix.