L'Era dels Enrics (Sèrie Anem a Puigdoure) Traditional Cache

Hidden : 7/1/2014

És el 2on. catxé tradicional amagat de la Sèrie "Anem a Puigdoure", amb dades dins del contenidor que necessitem per buscar el catxé "misteri".

No ens oblidem d'agafar els números per poder acabar la sèrie.

Magnífic lloc de pas situat al mig de l'Obac, és una esplanada amb escassa vegetació de matolls.
La important alçada de l'Era dels Enrics (777 metres), el fa un gran mirador que ens permet veure unes extraordinàries panoràmiques per les dos vessants, el Turó del Malpàs, el Puig Andreu o Turó de la Creueta, el Turó del Pujol, i d'altres turons importants.

Deixem el cotxe al parking de l'Alzina del Sal·lari.
Agafem el camí situat a darrere del mapa del parc (PK).
Passem per un tram empedrat, és l'antic Camí Ral o Raló de Mura.
Anem pujant i arribem a una pista que també ve de l’aparcament i que en aquest punt es bifurca. Agafem el ramal de la mà dreta.
Seguim caminant fins a localitzar un corriol a l'esquerra senyalitzat amb una fita de pedres (WP1).
Pugem pel camí fent cas omís dels corriols que trobem a dreta i esquerra, passem per un altre tram empedrat, són els Graons de Mura.
Uns quants revolts de pujada  i després el camí és planer fins a arribar al Coll de Boix.
Travessem la carena, seguin el corriol (WP2) que baixa suaument en la mateixa direcció que dúiem i creuem la pista que passa per Mata-rodona.
Anem baixant fent cas omís dels corriols que trobem a dreta i esquerra. Cruïlla amb un altre camí que ve de la pista, anem a la dreta (WP3).
Continuem pel camí i arribem a l'esplanada que té unes esplèndides vistes, L'Era dels Enrics.

Foto Spoiler

N y'rfdhreen, n cbpf zrgerf qry pnzí.