Komandopunkt Orbita Traditional Cache

lepalind: Teen koha vabaks parematele ideedele sest tavaliselt peites leiavad mugud sageli aarde üles.

Hidden : 11/14/2016

[ENG] Please read description before you go to coordinates. Everyone should have good flashlight, it's dangerous with out it. Also should wear boots, not proper for kids.

--Important part-- Don't go to directly to coordinates, because there are open holes. Go from parking place to north, until you can see stairway. It's quite steep and safer is go more north until you see big house. Then turn right and go to coordinates on road. If you are 30 meters from coordinates you understand where to go next. Watch pictures below description for better understanding.--End of important part--

[EST]LUGEGE KIRJELDUS LÄBI ENNE KUI KOORDINAATIDE LÄHEDALE LÄHETE. Kõigil otsijatel peaks taskulamp olema, põrandas on auke. Lastele ebasobilik, mõistlik on kanda saapaid.

----OLULINE OSA----- Ärge minge nõlva peale, kuhu koordinaat näitab. Seal on tuulutusšahte ja sealt alla minek on järsk ning libe. Parem minge soovituslikust parklast mööda teed põhjapoole (vaadake kirjelduse all olevaid pilte), natukene enne vasakule keeravat kurvi, suure kuuse juurest minge teest paremal oleva raja peale. Kõndige edasi põhja poole kuni jõuate trepini. Trepp on väga järsk, ka üles kõndida on raske. Ohutum viis alla saamiseks on kõndida edasi põhja suunas kuni jõuate majani. Siis tuleb pöörata paremale ja kõndida nõlva all mööda rada koordinaatide suunas. Kui jõuate ~30m kaugusele aardest saate ise aru, kuhu edasi peab minema.
----OLULISE OSA LÕPP-----

Mitte oluline info. Geopeituse mõte on tutvustada huvitavaid kohti. Kuidas on see võimalik, et Tallinnas 150m kaugusel Pirita terviserajast asub selline koht ning keegi ei peida siia aaret? Võite lisada igasuguseid pilte kogu piirkonnast, v.a. aaret reetvaid.

Tegemist on 2016. aasta advendikalendri 22. detsembri aardega.