Skip to Content

This cache has been archived.

Kosinus: Da der eigentliche „kaputte Cache“ ja schon länger out of Order ist, ist ja der eigentliche Reiz dieses Caches dahin.
So ideal war die Ersatz-Dose auch nicht.

Das Event, dass der Anlass war, diesen Cache auszulegen, ist nun auch schon lange vorbei.

Es ist nun an der Zeit diesen Cache ins Archiv zu schicken.
Für den einen oder anderen, der diesen Cache nun nicht mehr absolvieren kann mag das vielleicht ärgerlich sein, aber hey, irgendwas ist ja immer...

Vielleicht erscheint ja aber auch hier ein “reloaded”, wer weiß?!

Vielen Dank an alle bisherigen Finder für die teilweise doch ab und zu mal individuellen Logeinträge.

Bis zum nächsten Cache,
Kosinus.

More
<

[GCD17] - Der kaputte Cache - The broken Cache

A cache by Geocaching Days - Kosinus Send Message to Owner Message this owner
Hidden : 2/20/2017
Difficulty:
4 out of 5
Terrain:
2 out of 5

Size: Size: small (small)

Join now to view geocache location details. It's free!

Watch

How Geocaching Works

Please note Use of geocaching.com services is subject to the terms and conditions in our disclaimer.

Geocache Description:

Update, 16.8.: Im Moment scheint der Cache seinem Namen gerecht werden zu wollen, denn allen Anschein nach ist er nun wirklich defekt. Ich weiß noch nicht wann ich eine Wartung schaffe, wahrscheinlich erst im nächsten Monat. Da das Logbuch im Moment erreichbar ist werde ich den Cache nicht deaktivieren. Beste Grüße, Kosinus.

Update, 09.08.2017
! ! ! ACHTUNG ! ! ! 

Es ist wichtig, dass Ihr nach dem Loggen den Cache wieder richtig verschließt.

Dies passiert nicht automatisch! 

Sobald die Tür zu ist müsst Ihr den Cache einmal erneut starten damit sich die Tür verriegelt.

Update, 09.08.2017
! ! ! CAUTION ! ! ! 

It is important that you lock the cache again after logging.

This does not happen automatically!

Once the door is closed, you must restart the cache once to lock the door.



ENGLISH LISTING VERSION FURTHER DOWN



Lange habe ich gebastelt.

Viel investiert, geschraubt, gemalt, gelötet und eine Menge programmiert.

Jetzt ist er endlich fertig, mein neuer Cache. 

Die Location habe ich mir schon ausgesucht. 

Das Listing ist fertig und eingereicht, also kann ich ja den Cache verstecken gehen.

Ein Tag vor dem Publish kontrolliere ich immer ob noch alles passt.


Doch diesmal war alles anders...


Die schöne Elektronik! Alles raus gerissen! Verdammt! Wer macht sowas?!

Naja, morgen ist ja schließlich Publish. Das Logbuch ist in der Kiste, mir soll´s nun egal sein.


Müsst Ihr halt gucken, wie Ihr an das Logbuch kommt...



Viel Spaß & happy hunting wünscht Euch



ENGLISH VERSION: 


For a long time I have constructed.

Much invested, screwed, painted, soldered and programmed a lot.

Now he's finally finished, my new cache.

I've already chosen the location .

The listing is finished and submitted so I can hide the cache.

A day before the release, I always check to see if everything fits.


But this time everything was different ...


The beautiful electronics! Everything torn out! Damn it! Who does something like that?!

Well, tomorrow is finally Publish. The logbook is in the crate, I do not care.


Now it´s your turn to figure out how to get to the log ...



Have fun & happy hunting wishes you




Additional Hints (Decrypt)

Ibe Beg züffg vue rva xyrvarf Gvrepura fhpura.
Nz Shßr qrf Onhzrf.

Decryption Key

A|B|C|D|E|F|G|H|I|J|K|L|M
-------------------------
N|O|P|Q|R|S|T|U|V|W|X|Y|Z

(letter above equals below, and vice versa)



 

Find...

348 Logged Visits

Found it 322     Didn't find it 9     Write note 11     Archive 1     Publish Listing 1     Needs Maintenance 2     Owner Maintenance 2     

View Logbook | View the Image Gallery of 5 images

**Warning! Spoilers may be included in the descriptions or links.

Current Time:
Last Updated:
Rendered From:Unknown
Coordinates are in the WGS84 datum

Return to the Top of the Page

Reviewer notes

Use this space to describe your geocache location, container, and how it's hidden to your reviewer. If you've made changes, tell the reviewer what changes you made. The more they know, the easier it is for them to publish your geocache. This note will not be visible to the public when your geocache is published.