Skip to Content

This cache has been archived.

Geocaching HQ Admin: Thank you for hosting this geocaching event! The date of the event has passed. We automatically archive events after 30 days (60 days for Mega- and Giga-Events). Attendees can still log archived events, log trackables, and share their experiences.

More
<

310/365 Quasselei im November - Edition 2019

A cache by ÄnnEwolf & Dirdi-LE Send Message to Owner Message this owner
Hidden : Wednesday, 06 November 2019
Difficulty:
1 out of 5
Terrain:
1 out of 5

Size: Size: other (other)

Join now to view geocache location details. It's free!

Watch

How Geocaching Works

Please note Use of geocaching.com services is subject to the terms and conditions in our disclaimer.

Geocache Description:

06 November 2019, 17:30 - 18:00

Da der fußballerisch nicht so ganz erfolgreiche Sommer nun (leider) doch schon eine Weile vorbei ist und auch der Herbst bald Geschichte sein wird, wollen wir gemeinsam mit Euch am

Mittwoch, den 06.11., um 17.30 Uhr

den Sommer- / Herbstbusch im Gewerbegebiet abschmücken und dabei ein bisschen quatschen.

Für die ganze Aktion planen wir eine halbe Stunde ein, so dass wir nach 18.00 Uhr die Zelte abbrechen werden.


Diejenigen, die beim letzten Event dabei waren, wissen sicher noch, wie es weitergehen wird und alle anderen müssen sich überraschen lassen. Nur soviel sei gesagt, Weihnachts- (baum-) deko im Gepäck kann nützlich sein.

HAPPY HUNTING,

ÄnnEwolf & Dirdi-LE


Ich bin ein Teil der verrückten Idee der 2019iger Ausgabe des JahresGeoEventKalender Sachsen! QuintusElison und Chrom Juwel führen die Idee in Sachsen fort. Wenn du auch Teil des Kalenders werden möchtest, schau doch mal bei dem TB vorbei " LB2CKB ", dort findest du alle weiteren Informationen. Wir freuen uns auf viele unterschiedliche Ideen, Events und viele tolle Erlebnisse in 2019.

Additional Hints (No hints available.)



Return to the Top of the Page

Reviewer notes

Use this space to describe your geocache location, container, and how it's hidden to your reviewer. If you've made changes, tell the reviewer what changes you made. The more they know, the easier it is for them to publish your geocache. This note will not be visible to the public when your geocache is published.