Remei-Sant Antoni (Camprodon) Multi-Cache

Hidden : 5/27/2006

Size: Size:   not chosen (not chosen)

Remei-Sant Antoni: pujada al millor mirador de la Vall de camprodon

Aquest es un multi de dos caches que en poc més de dues hores i quart(entre anar i tornar) us portara al millor mirador de la vall de Camprodon.
Podeu deixar el cotxe al Santuari del Remei (N-42º17.419 i E-2º22.506). Travesseu els prats que hi ha darrera el santuari i en pocs minuts trobareu un cami ample que enfila amb suau pujada. Més o menys al cap de mitja hora i poc abans de que el cami s'acabi, trobareu un corriol que surt a ma esquerra (hi a una creu just en aques punt). Agafeu aquest corriol i en pocs metres arribareu al primer cache que esta situat sota unes pedres al marge dret. Les seves coordenades son: N-42º17.917 i E-2º22.623. Es trata d'un petit "Tupper" y sota la seva tapa trobareu "la Clau" per trobar el segon cache: el significat de les lletres "A", "B" i "C".
Un cop trobat seguiu corriol amunt fins arribar al coll d'en Sivilla. Aqui trobareu un indicador i heu de seguir cap a l'esquerra direcció Sant Antoni(ara puja mes fort).
El segon cache esta situat al punt N-42ºC8.AAC i E-2º22.BCB, just al peu de l'ermita.
No deixeu de pujar a Sant Antoni, el millor mirador de la Vall de Camprodon. L'entorn de l'ermita està molt ben agençat i hi ha diverses taules per dinar. També hi ha una taula d'orientació que us ajudarà a reconèixer totes les serres i cims que es veuen des d'aquest lloc privilegiat.

Per fer-ho més interesant i he deixat un Geocoin en el primer Cache i un TB en el segon.

¡¡¡ Porteu aigua ja que no en trobareu durant el cami!!!!