Voda do mlyna Mystery Cache

josefko: Příroda udělala své a kůrovobordel tomu moc nepřidá. To co bylo na této procházce pěkné, je nenávratně ztraceno. Takže nejschůdnější varianta.

Hidden : 8/12/2013

Sedím si tak u počítače a říkám si kolikátého to dnes je ? Tu mi padne do oka červená značka v kalendáři u 15.8. a je zde nápad. Udělat kešuli někomu k svátku, nebo jen tak zavzpomínat na místa, která byla bezesporu inspirací pro různé osobnosti, které zde působili a působí.
Neznamená to, že by keš byla učena jen pro jednu osobu jistého jména, ale je opradu pro všechny, kteří mají rádi přírodu a stačí jim třeba obyčejný pohled na místa, která dříve vypadala úplně jinak, ale s ubíhajícím časem se změnila k lepšímu. Musím uznat, že dobrá věc se tady opravdu podařila. Nakonec posuďte sami.

Chci vás zavést na místa, která v jisté době, v době devastace, dělala téměř ostudu zdejšímu městečku, ale procházka v té době byla stejně přitažlivá jako dnes. Projděte se se mnou po jednom technicky bohatém konci Nové Říše. Provedu vás starými uličkami, okolo nenápadného potůčku Vápovka. Možná zde objevíte i Ameriku. Na konci své cesty určitě najdete plastovou krabku a svoji cestu můžete ukončit v Bohuslavicích, kde zcela jistě uspokojíte svůj žaludek, navíc v příjemném prostředí.

Nemám rád okopírované Webové stráky do listingu. I když takový listing může vypadat impozantně. Já jsem vyčerpal vše, co jsem potřeboval prezentovat. Pro ty zvídavější nebude určitě problém si najít na webu to, co by vás eventuelně mohlo zajímat.

Nyní k samotné keši.

Chci abyste se věnovali okolí, a tak vás nebudu pro začátek zatěžovat zadáváním souřadnic a koukáním na šipku vašeho přístroje. Počítání si necháme až na úplný konec. Budu se tedy snažit vás dovést jen nápovědou na určité místo, a tam už bude navigace potřeba. Tím vás vlastně přinutím dobře se rozhlížet, potom si teprve v klidu vše vypočtete, ověříte vaši pozornost a uvidíme, co bude dál. Snad bych ještě měl upozornit, že se keš jeví jako GPS free. Ale může se stát, že navigaci budete opravdu potřebovat

Úvodní souřadnice vás zavedou na poměrně velké prostranství, k víceúčelové budově, kde máte možnost pohodlně zaparkovat a poté se vydat na krátkou, či delší procházku, ale to už je na vás. Vaše první kroky povedou zpět k hlavní silnici, po které jste přijeli, či přišli. Určitě hned každému padne do oka vysoká budova úplně u cesty. Nedá se přehlédnout a je evidentní, že tam nikdo nebydlí. Na této budově budete počítat elipsová štítová okénka a protože budova má štíty dva, budete počítat i na druhé straně. Na této straně se nedá přehlédnout technická vymoženost, která zásadně změnila vzhled budovy i počet oken.Celkový počet si zaznamenejte jako hodnotu "A". Vaše kroky vedou momentálně směr Stará Říše. Udělejte ještě pár kroků a zabočte ostře vpravo (nebo si to můžete i trochu zkrátit) projdete podél domku se zajímavou fasádou viz obrázek. Zde si poznamenejte popisné číslo, jako "X". Pozor toto číslo je trojmístné. Poté pokračujte dále uličkou až na křižovatku, na jejímž konci je po vaší levé ruce lampa veřejného osvětlení. Tady se zastavte, dobře rozhlédněte, hlavně vlevo dolu, a měli byste vidět velký most. Vydejte se k němu, přejděte ho a hned za mostem se dejte vlevo po cestě, která později přechází v malou pěšinku, po vaší pravé ruce budou nízké domky. Dobře si je prohlédněte a zpomalte. Za posledním domkem je rozcestník. Vy spočítáte počet cedulek a zapíšete si je jako "B" a vydáte se směrem, kam ukazuje druhá šipka shora na levé straně z vašeho pohledu. Pokud jste neudělali chybu prošli jste uličkou na další křižovatku na které se dáte vpravo. Po pár krocích jste u objektu podle kterého nese jméno ulice ze šipky, která vás sem poslala. Dům si dobře prohlédněte, hlavně střechu. Holuby však nepočítejte. Nyní pokračujte dál ve směru předchozí chůze a měli by jste být po pár krocích na hrázi. Dále se dáte ve směru, kde je voda nejhlučnější. Dopravní značky po vaší pravé ruce si nevšímejte, vy jdete přeci pěšky. Pomalu přejděte po technikém zařízení na protější pěšinku. Při jeho přecházení spočítejte ozubená kola na železné konstrukci a dosaďte jako "C". Nyní stojíte na konci konstrukce a jste téměř u konce svého putování. Musíte však ještě najít další instrukce. Před vámi vidíte info tabuli, udělejte ještě cca 17 kroků vpravo po pěšince ke skalisku po vaší levé straně. Zde hladejte mezi smrkem a skaliskem samostatný šutr, dobře si jej prohlédněte a ten vám vydá vše potřebné. Finálka již není daleko a bude na vás, jak a pro jakou variantu se rozhodnete. Navigace zde moc dobře nechodí a tak jděte stále dál, kam vás nasměrují získané souřadnice až do té doby, kdy se šipka zatočí ostře vpravo, to byste již měli vidět malou skalku nad vámi v kopci a tam hledejte.

Poznámka: terén 4 je až poslední kousek k finálce. Kolo je k finálce asi jen pro zdatnější. Vyskytují se zde překážky v podobě kořenů a různých hrbolů. Přeji příjemnou procházku.

Pozor!!! Byla provedena úprava listingu a technika provedení poslední ST.

htavgfvy i rw rin cbfyrqaí fg: h xnzrar xnzra Svany: fxnyxn f obebivpv