Skip to content

ESTADIO DE BALAIDOS REAL CLUB CELTA DE VIGO Traditional Geocache

This cache has been archived.

Pegmatita: Gracias por su contribución

Pegmatita
Revisora voluntaria de Geocaching

More
Hidden : 10/16/2018
Difficulty:
4.5 out of 5
Terrain:
1.5 out of 5

Size: Size:   other (other)

Join now to view geocache location details. It's free!

Watch

How Geocaching Works

Please note Use of geocaching.com services is subject to the terms and conditions in our disclaimer.

Geocache Description:




ESTADIO BALAIDOS REAL CLUB CELTA DE VIGO


HISTORIA DEL ESTADIO DE BALAIDOS



El estadio municipal de Balaidos se inauguró el 30 de diciembre de 1928 en sustitución del histórico Campo de Coya, cuando se hizo necesaria su ocupación para el trazado del tranvía. La construcción del estadio fue promovida por la sociedad Stadium de Balaidos S A, presidida por Joaquín Fontán, esta cedía el uso de las instalaciones al Celta para sus entrenamientos y partidos oficiales y amistosos que debía pagar en concepto de alquiler el 15 % de la recaudación de cada partido.
El proyecto, obra de Jenaro de la Fuente, con un presupuesto de 1 millón de pesetas incluía siete pistas de tenis y un estadio para fútbol y atletismo ocupando en total 30 mil m². El estadio tenía capacidad para 22.000 aficionados y el terreno de juego unas dimensiones de 110 x 70 m.


Inauguración

A las tres de de la tarde del 30 de diciembre de 1928 el Real Unión de Irún y el Celta, con las gradas prácticamente llenas, jugaron el primer partido en Balaidos. Las entradas costaban cinco pesetas en Palco y Preferencia, cuatro en Río, tres en Gol y dos pesetas en General.
La primera alineación del Celta en Balaídos fue:
Lilo, Cabezo, Pasarín, Paredes, Cárdenas, Vega, Reigosa, Chicha, Polo, Graciliano y Rogelio.
El Real Unión alineó a:
Emery, Alza, Anza, Malla, Villaverde, Wherli, Gamborena, Antuna, Urtzberca, Echeveste y Garmendía.
El resultado fue de 7-0 para el Celta, anotando el primer gol Graciliano, de cabeza a centro de Reigosa. También anotaron Polo, en dos ocasiones, Rogelio, Chicha, Reigosa, y Losada.

En 1945 Balaidos es adquirido por el R C Celta, gracias a un crédito de la Caja de Ahorros que se amortizaba con una subvención municipal anual de 70 mil pesetas. El Celta cedía al ayuntamiento la nuda propiedad y conservaba el usufructo durante 20 años.
Se decide entonces la reforma de dos de las gradas, Gol y Río, con proyecto de F. Molins. Ese mismo año se construyó la nueva grada de Marcador con capacidad para 6000 espectadores.


La primera gran reforma

En el año 1969, siendo alcalde Don Rafael J. Portanet, comienza la construcción de las nuevas gradas de Marcador y Gol y se hacen otras mejoras, como la instalación de la iluminación eléctrica.
El Ayuntamiento y el Celta firman un nuevo contrato de cesión por el que se fija una renta anual de 240 mil pesetas por el uso del estadio.
La iluminación se estrenó el 9 de abril con un partido amistoso contra el conjunto belga del Anderlecht (1-1).
Las obras de las nuevas gradas no se terminaron hasta 1971 dejando un aforo de 35.000 espectadores.

En 1977 se construyen los fosos del estadio gasto que tuvo que asumir el Celta. Con todas estas reformas el estadio se modernizó y pudo contar por fin con los servicios que debe tener un campo moderno, aunque seguía sin solucionarse el eterno problema, las inundaciones del campo que obligaron a suspender más de un partido.
El mundial 82

Con motivo de la celebración del Mundial de fútbol en España en 1982 el estadio fue objeto de una nueva gran reforma para poder acondicionarlo como sede (Italia, Polonia, Perú y Camerún jugaron en Balaidos). Fue la última reforma importante hecha en el estadio.

Se construyó la nueva grada de Río y las de Gol, en la que se instalaron los nuevos vestuarios, Tribuna y Marcador fueron remodeladas dejando el estadio en su estado actual con un aforo de 31.800 espectadores, todos sentados.
La voladura de la vieja grada de Río tuvo lugar en 1981 y el coste total de la obra ascendió a 474 mil pesetas.


Los museos

En la grada de Gol están los dos museos del Celta: el Museo Deportivo, en el que se pueden ver los trofeos, objetos, fotos y recuerdos que forman parte del recuerdo histórico del club, y el Museo de Arte Deportivo en el que se exponen obras de arte inspiradas en el fútbol y en el deporte en general.




HISTORIA DO ESTADIO DE BALAIDOS



O estadio municipal de Balaidos inaugurouse o 30 de decembro de 1928 en sustitución do histórico Campo de Coya, cando se fixo necesaria a súa ocupación para o trazado do tranvía. A construción do estadio foi promovida pola sociedade Stadium de Balaidos S A, presidida por Joaquín Fontán, esta cedía o uso das instalacións ao Celta para os seus adestramentos e partidos oficiais e amistosos que debía pagar en concepto de aluguer o 15 % da recaudación de cada partido.
O proxecto, obra de Jenaro da Fonte, cun orzamento de 1 millón de pesetas incluía sete pistas de tenis e un estadio para fútbol e atletismo ocupando en total 30 mil m². O estadio tiña capacidade para 22.000 afeccionados e o terreo de xogo unhas dimensións de 110 x 70 m


Inauguración

Ás tres de de a tarde do 30 de decembro de 1928 o Real Unión de Irún e o Celta, coas gradas prácticamente cheas, xogaron o primeiro partido en Balaidos. As entradas custaban cinco pesetas en Palco e Preferencia, catro en Río, tres en Gol e dúas pesetas en xeral.
A primeira alineación do Celta en Balaídos foi:
Lilo, Cabezo, Pasarín, Paredes, Cárdenas, Veiga, Reigosa, Chicha, Polo, Graciliano e Rogelio.
O Real Unión alineó a:
Emery, Alza, Anza, Malla, Villaverde, Wherli, Gamborena, Antuna, Urtzberca, Echeveste e Garmendía.
O resultado foi de 7-0 para o Celta, anotando o primeiro gol Graciliano, de cabeza a centro de Reigosa. Tamén anotaron Polo, en dúas ocasións, Rogelio, Chicha, Reigosa, e Losada.

En 1945 Balaidos é adquirido polo R C Celta, grazas a un crédito da Caixa de Aforros que se amortizaba cunha subvención municipal anual de 70 mil pesetas. O Celta cedía ao concello a nuda propiedade e conservaba o usufructo durante 20 anos.
Decídese entón a reforma de dúas das gradas, Gol e Río, con proxecto de F. Molins. Ese mesmo ano construír a nova grada de Marcador con capacidade para 6000 espectadores.


A primeira gran reforma

No ano 1969, sendo alcalde Don Rafael J. Portanet, comeza a construción das novas gradas de Marcador e Gol e fanse outras melloras, como a instalación da iluminación eléctrica.

O Concello e o Celta asinan un novo contrato de cesión polo que se fixa unha renda anual de 240 mil pesetas polo uso do estadio.
A iluminación estreouse o 9 de abril cun partido amistoso contra o conxunto belga do Anderlecht (1-1).
As obras das novas gradas non se terminaron ata 1971 deixando un aforo de 35.000 espectadores.
En 1977 constrúense os fosos do estadio gasto que tivo que asumir o Celta. Con todas estas reformas o estadio modernizouse e puido contar por fin cos servizos que debe ter un campo moderno, aínda que seguía sen solucionarse o eterno problema, as inundacións do campo que obrigaron a suspender máis dun partido.


O mundial 82

Con motivo da celebración do Mundial de fútbol en España en 1982 o estadio foi obxecto dunha nova gran reforma para poder acondicionalo como sé (Italia, Polonia, Perú e Camerún xogaron en Balaidos). Foi a última reforma importante feita no estadio.
Construír a nova grada de Río e as de Gol, na que se instalaron os novos vestuarios, Tribuna e Marcador foron remodeladas deixando o estadio no seu estado actual cun aforo de 31.800 espectadores, todos sentados.
A voadura da vella grada de Río tivo lugar en 1981 e o custo total da obra ascendeu a 474 mil pesetas.

Os museos

Na grada de Gol están os dous museos do Celta: o Museo Deportivo, no que se poden ver os trofeos, obxectos, fotos e recordos que forman parte do recordo histórico do club, e o Museo de Arte Deportiva no que se expoñen obras de arte inspiradas no fútbol e no deporte en xeral.


Para encontrar el tesoro, DEBEIS ser muy discretos.



Para atopar o tesouro, DEBEIS ser moi discretos



ORGULLOSOS DOS NOSOS



"THIS IS AFOUTEZA"

Un soño, unha lenda... Recordarannos || Uefa Europa League 16-17 from karpinha08 on Vimeo.





"No es la camiseta de los domingos, es la camiseta de nuestra vida."



"Non é a camiseta dos domingos, é a camiseta da nosa vida."



Este tesouro tradicional pertence a toda unha serie de caches dedicados ao club dos nosos amores, a nosa identidade.
Grazas a todos e esperamos a vosa visita
E ... COMA SEMPRE O DE SEMPRE ... ALAAAAAA CELTA!!!!

Additional Hints (Decrypt)

pnzhsynqqb... ab rfcrervf dhr pba rfgn qvsvphygnq qvrfrzbf cvfgn pregren!!! cbe snibe, ab vainqve ry wneqva. ab unpr snygn cvfne yn uvreon. Tenpvnf!!!!

Decryption Key

A|B|C|D|E|F|G|H|I|J|K|L|M
-------------------------
N|O|P|Q|R|S|T|U|V|W|X|Y|Z

(letter above equals below, and vice versa)