"Utsikt" mot Skagen Traditional Cache

Hidden : 10/19/2015

Fin utsikt ned mot det Skagen. Dessverre er det hele veien greiner i veien. Du får ingen problemer med å se neset selv, men det er ikke noe sted hvor man kan få tatt et godt foto and neset og svaberget.

Siste cache før "Helleren" som er det naturlige stoppe- og hvilestedet på vei mot Vassetra.

Stedet er markert fordi dette kanskje er det stedet hvor det er lettest å miste stien. Oppover herfra går stien parallelt med strandkanten, nedover går den et stykke rett innover fra sjøsiden. Det går også en sti (dyretråkk) som fortsetter nedover, parallelt med sjøkanten, dvs. som en forlengelse av stien som kommer ovenfra. Stien er farbar, men bringer deg ned et helt annet sted, rett innenfor cachen Rundsteinsvika.

Cachen ligger noen meter fra stien, omtrent på det kritiske stedet. En liten, blank cace i en flott einer.

Den naturlige adkomst til alle cachene i området er å parkere langs sørvestsiden af Fjordvegen, før (nordvest for) krysset med Buvikvegen. Gå opp forlengelsen av Buvikveien, ta av til venstre etter få meter og følg traktorveien innover mot Skagen.

Starten på Seterstien er markert med en egen cache.