Deze cachemobiel werd door Atari Junior gespot op de parkeerplaats bij het Snert Event.
Verbazingwekkend dat hij deze niet eerder gespot heeft. Hij woont bij de eigenaar om de hoek 😉
Groeten,
team Mr.Atari
[This entry was edited by MrAtari on Sunday, November 01, 2009 at 2:40:01 AM.]