Vanochtend om 8:45 uur gespot bij je voor de (achter)deur. Heb wel foto's gemaakt maar je weet zelf vast vrij aardig hoe je auto, oprit, garagedeur en al dat houtwerk eruit ziet. Heb wel een leuke poes (of kat) op de foto gezet maar weet niet of die bij jullie hoort. Enne: je kunt wel 'Volledige Vergunning' op je deur zetten maar mooi dat er vanochtend vroeg nog geen koffie, laat staan een 'kouwe klets' te koop was. Vraag me nu nog steeds af wat er voor langwerpige bruine kokers achterin je auto lagen. Uiterst mysterieus vond ik die dingen...
Dank&dag,
Vagebond