Hadde planer om å legge igjen Lykketrollet i cachen "Stallo" ved utsiktpunktet for Kvalsundbrua utenfor Hammerfest i Finnmark.
Dessverre så var cachen full av vann og det fristet ikke så veldig å la Trollet ligge igjen å fryse i en våt boks så langt hjemmefra så da ble løsningen at jeg l"la igjen" Trollet her og cachetur partneren min Popcorn69 plukket denne med en gang og vil ta Trollet videre på tur til en "varmere" og kanskje mer trafikkert cache.
Takker så mye for turen og ønsker deg lykke til videre på din ferd. men hvem vet , verden er liten så vi møtes kanskje igjen ved en senere anledning.
God tur videre.