Skip to Content

Mystery Cache

Eine Geheime Botschaft

A cache by dl4cu Send Message to Owner Message this owner
Hidden : 4/8/2010
In Mecklenburg-Vorpommern, Germany
Difficulty:
4 out of 5
Terrain:
2.5 out of 5

Size: Size: regular (regular)

Join now to view geocache location details. It's free!

Watch

How Geocaching Works

Please note Use of geocaching.com services is subject to the terms and conditions in our disclaimer.

Geocache Description:


Die Koordinaten haben nichts mit dem Cache zu tun

Zur Zeit des kalten Krieges waren hier in der Nähe die russischen Streitkräfte stationiert. Nach der Wiedervereinigung Deutschlands wurden diese allmählich abgezogen. Sicherlich befanden sich auch viele Wertgegenstände in den Händen der russischen Armee. Gefunden wurde dieser Papierstreifen. Er war total aufgeweicht und eigentlich zu nichts mehr zu verwerten, darum wurde er durch Spezialisten graphisch aufbereitet.

Viele versuchten schon den Schatz zu finden, aber alle scheiterten aus mysteriösen Gründen und gaben auf ! ?



Wo mag der Schatz der Roten Armee liegen ?

Additional Hints (No hints available.)



 

Find...

129 Logged Visits

Found it 121     Didn't find it 1     Write note 4     Temporarily Disable Listing 1     Enable Listing 1     Publish Listing 1     

View Logbook | View the Image Gallery of 6 images

**Warning! Spoilers may be included in the descriptions or links.

Current Time:
Last Updated: on 7/9/2017 8:48:00 AM Pacific Daylight Time (3:48 PM GMT)
Rendered From:Unknown
Coordinates are in the WGS84 datum

Return to the Top of the Page