Gespot op het Pi - A Once-In-A-Century Thrill (GC5N2GX) Event in Knoal. Druk bezocht, boel TBs in te voeren:). Ja, ik liep er twee keer voorbij, maar toch gespot. Ook ik heb een coole California (blauw, grijze 'blokken' aan de zijkant (de enige in Nederland - tenzij iemand het idee gejat heeft), 1998, maar waren met LaGriva's bolide deze keer. Volgende keer mag je mij discoveren :). Mijn TB is niet te missen. Oók in de kleur van de auto, en levensgroot:).
This entry was edited by Kikker8 on Sunday, 15 March 2015 at 18:51:23 UTC.